טיול מאורגן לגואטמלה ומקסיקו

טיול מאורגן לגואטמלה ומקסיקו עם חברת “טיול של פעם בחיים“ מציע מסע מעשיר במסלול קלאסי המשתרע על פני כ-16 ימים מהנים ומיוחדים. מסלול זה לוקח את המטיילים דרך מגוון רחב של חוויות תרבותיות, היסטוריות וטבעיות, ומציג את המיטב משתי המדינות הקסומות הללו, הנמצאות במרכז ומערב אמריקה.

החלק הראשון לטיול – גואטמלה

ההרפתקה מתחילה בגואטמלה סיטי, בירת גואטמלה, שם המשתתפים יתרגלו לאווירה הייחודית של המדינה. לאחר בילוי של יום בעיר, הקבוצה יוצאת למסע אל אנטיגואה, אתר מורשת עולמית של אונסק"ו. כאן, היומיים-שלושה הבאים מוקדשים לחקר העיר הקולוניאלית המקסימה עם הרחובות המרוצפים והשווקים התוססים שלה.

מאנטיגואה הטיול עובר פנייה ציורית לכיוון אגם אטיטלן, השוכן בהרי גואטמלה. מוקף בהרי געש וכפרי ילידים, אגם אטיטלן מציע נופים עוצרי נשימה ואווירה שלווה. גולת הכותרת של המסע היא ביקור בצ'יצ'יקסטננגו, עיירה הידועה בשוק המרהיב שלה ובמסורות התרבותיות התוססות שלה.

לאחר הביקור בצ'יצ'יקסטננגו, הקבוצה תצא בטיסה פנימית לפלורס, הממוקמת בחלק הצפוני של המדינה. מפלורס, המסע ממשיך לטיקאל, עיר המאיה העתיקה הקבורה עמוק בתוך יערות הגשם השופעים. יום בטיקאל מאפשר למשתתפים לחקור את האתר הארכיאולוגי מעורר ההשתאות ולהתחבר להיסטוריה של הציוויליזציה של המאיה.

החלק השני לטיול – מקסיקו

לאחר חציית הגבול למקסיקו, הטיול ממשיך בביקור בבונמפאק, אתר ארכיאולוגי הידוע בציורי הקיר המהממים שלו שהשתמרו היטב. לאחר מכן, הקבוצה תגיע לפלנקה ליום אחד, שם המשתתפים יחקרו את ההיסטוריה והארכיטקטורה העשירה של עיר המאיה העתיקה.

ביקור בפלנקה מלווה במסע אל העיירה הציורית סן קריסטובל דה לאס קאסאס, השוכנת בהר צ'יאפס. כאן, למטיילים יהיה יום לחקור את הרחובות הצבעוניים של העיירה, האדריכלות הקולוניאלית, ולהתעמק בתרבות המקומית. סן קריסטובל משמשת כמרכז לחקר האזור שמסביב, שכולל כפרי ילידים, מפלים וניפלאות טבע. יומיים נוספים מוקדשים לחוויות מעשירות אלו.

לשם שינוי קצב ואווירה, הקבוצה תגיע בטיסת פנים למקסיקו סיטי. במהלך שלושה ימים, המטיילים יגלו את הלב התוסס של עיר הבירה של מקסיקו, מציוני הדרך ההיסטוריים שלה ועד למוזיאונים ברמה עולמית ותענוגות קולינריים.

עם סיום המסע, המשתתפים יחזרו הביתה, נושאים איתם זיכרונות מתמשכים מההרפתקה שלהם בלב מרכז ומערב אמריקה. טיול לגואטמלה ומקסיקו שמאורגן בקפידה מבטיח שהנוסעים יחוו את הטוב ביותר שיש לכל מדינה להציע, החל מהריסות עתיקות ועד למטרופולינים מודרניים, אגמים שלווים ועד שווקים שוקקים. זהו מסלול קלאסי למטיילים בכל הגילאים המבטיח חווית טיול עמוקה ובלתי נשכחת, שתשאר אתכם לכל החיים.

לפרטים ומידע נוסף על הטיול המאורגן לגואטמלה ומקסיקו ש”טיול של פעם בחיים” מארגנת, היכנסו לאתר, דרך הלינק בכתבה, והשאירו פרטי התקשרות בטופס צור הקשר באתר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *